Helpdesk / Support
Telefonische ondersteuning bij het oplossen van de door u aangemelde incidenten.
Uw ICT onze zorg!
HisQ heeft een professionele helpdesk. De helpdesk biedt uw gebruikers / beheerders telefonische ondersteuning bij het oplossen van de door u aangemelde incidenten.
- Openingstijden helpdesk 8:30 – 17:00.
- Bereikbaarheid buiten reguliere openingstijden op de avond en in het weekend is mogelijk.
- De HisQ Helpdesk is bereikbaar per email of per telefoon, wij noteren uw vraag/verzoek en zorgen er dan voor dat u geholpen wordt door één van onze medewerkers.
Helpdesk uitbesteden?
De ICT Helpdesk van HisQ ondersteund uw organisatie als volwaardige helpdesk voor al uw ICT gerelateerde vraagstukken. U hoeft zelf geen personeel op te leiden om uw medewerkers te ondersteunen. Wij doen graag een aanbod voor helpdesk ondersteuning welke past bij uw organisatie.
Neem contact met ons op
Neem gerust contact op als je benieuwd bent wat HisQ voor je kan betekenen. Wij helpen u graag verder.